勿洞四日两夜游

 一年一度嘅COMPANY TRIP
~勿洞四日两夜游~

DAY 1 - 晚上10:30 蕉来接游客出发往勿洞
DAY 2 - 勿洞市区名胜游 - 万花园
坐左差唔多十粒钟嘅车程,终于。。。到达泰国勿洞,展开我地四日两夜嘅无忧无虑开心游,出发前,好多亲朋戚友问小猪女:勿洞有咩玩啊???其实。。。系无嘅囖!哈哈哈~事关系勿洞得两条街,一粒钟都应该行晒,唯一值得安慰嘅系~万花园内边嘅空气,好FRESH,系一个放松心情嘅好地方。

  MON MON与我

到达勿洞嘅时候,我地发现大部分嘅摩哆乘客都系无带头盔,之后我地问导游,他竟然话。。。因为勿洞人嘅头比较硬,哗哈哈哈哈哈~搞笑囖

花儿娇不娇

 佛祖舍利子宝塔

完成一个地方,影张相留脚印

 
全泰国最大嘅铜制释迦牟尼佛

咔哇伊摩哆车

燕窝~马币十块

坐单车出去旅游放假卢

我们的新房

VIVIAN:魔镜魔镜,边个最靓

RING RING~RING RING~请问猪仔响屋企吗

牛牛

我嘅两只新宠物。。。猫头鹰先生同猫头鹰小姐

瞭望台下嘅勿洞

感觉上好像置身于康乐中心甘

DAY 3 - 友谊村地道 - 热水湖
响万花园住左一晚 又系时候要落山返市区,念到又要坐爬山车落山,就已经觉得惊惊,点解。。。事关系我上山嘅时候,就已经俾搞到我头晕晕,呕到稀里哗啦,吃咩呕咩,唉~希望落山会好D啦!

万花园

绣球花,粒花仲大过我粒头,哈

同事问:呢D唔知系咩花勒???
我答:倒吊牵牛花
哗哈哈哈哈哈~摆明玩野

两位猪女戏弄牛女

哈~我地玩到无野玩,连石头都唔放过,超无聊囖

两只小蜜蜂啊!飞到花丛中啊!飞啊

小桥流水

绣球花花园

早晨嘅头一楼阳光,好WARM

万花园度假村

离开前,当然要同万花园影张合照讲拜拜喇

友谊村地道,去了解他地历史嘅一部分

猪猪与我

观世音菩萨

呢一条咪就系成龙“十二生肖”嘅黄金条树木,我地仲唔拉拉声搬返家乡,哈哈哈~睇戏睇傻左

导游讲古中

“阿旦”嘅私人地下工作室

“KELVIN仔”嘅私人睡位

呢一个坐位特别为我同LEE LING YI而设

 我们是战斗组

呢一条友仔简直系响呢度污染空气


向同志敬礼

下定决心,不怕牺牲,排除万难去争取胜利
哗哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 

CHEW CHEW与我 

小灵芝

放我出来啊

OPPA~好热啊

呢一个夏天真系热

勿洞嘅热水湖,听闻~可以舒筋活络,驱风除湿,治疗皮肤病

勿洞薄饼,SO FAR SO GOOD

文华酒店大堂

MS ANG,JESSY,CHRIS,JESVIN与我

小舞狮

勿洞市区嘅夜晚,热辣辣,甘就梗系饮返两杯去下暑啦

雄啊雄,咩你咩都放落嘅口度架

LING YI,我,CHRIS,PEI YUAN与VIVIAN

KELVIN仔与我

DAY 4 - 勿洞 - 回程

拜拜卢~勿洞

勿洞战利品

2 comments:

Puddycat mummy said...

勿洞还蛮靠近阿猫的家乡-宜力的
不过还没去过,舅舅阿姨就常去
很喜欢那个花园,很漂亮哦~

pauline_5092 said...

勿洞没有什么地方游玩,不过是一个放松心情的好去处!