巴厘岛之梦幻二

第一日到达酒店嘅时候,天黑黑,根本连间酒店房有三头六臂都睇唔清楚,第二日终于可以睇清楚它嘅庐山真面目,幸好地同网站嘅照片出入不大,只系临瞓前发觉我预订嘅一张双人床变成两张单人床,由于CHECK IN嘅时候已经夜深人静,所以唯有第二日先再同负责人反映下,而他地都好乐意帮我地安排转房兼搬埋行李,满意度。。。8!

酒店嘅外貌,小猪女我极度中意它嘅游泳池,正

早餐,有D到喉唔到肺嘅感觉,我仲以为酒店早餐系自由餐~吃到饱添!唉

***GENEVA***
 GENEVA嘅手

 ***TANJONG BENOA AND WATER BLOW***
原来水上活动都有IRON MAN玩,劲

真系有一种飞上天上嘅感觉,爽

飞上天,潜落水,呢一种感觉,哈~真系难以形容啊

只能够听到自己嘅呼吸声,所谓嘅声仿有声啊

我地嘅沟通方式唯有比手势卢

戴住MASK,基本上连我自己都分清楚相内边边一个系我,你地分唔分到勒???

珊瑚海,突然念起“周杰伦”,哗咔咔咔

大少来巴厘岛扮韩国仔,念住可以“揾到吃”点不知原来呢度嘅金发女郎竟然超级爱印尼仔

太阳晒到连眼都开唔到啊

小猪女,白沙滩留脚印

泰国仔?韩国仔?系正衰仔啊

印尼酱料,正

***PUJA MANDALA***
大少与我

FIVE RELIGION

哗哗哗~大少大少,你睇下你睇下你嘅肚腩几大啊

小猪女超爱呢一张相,点解???哈~唔知,感觉囖

大少:睇我几犀利,将雕刻门分开左,哈~无力 = =''

蓝天白云加一个我,心情极度爽啊

VIVIAN与我

他地嘅雕刻功力真系可以话系鬼斧神功

小天使竟然露点,E~SHY SHY

第一次来教堂,心情好奇怪,有D难以形容啊

小女子有礼啊

小天使

***PADANG-PADANG BEACH***
呢度D马瑙简直旁若无人

呢一个海滩有少少肮脏,唔系好建议朋友来

呢度唯一可取嘅地方应该系有呢位仁兄响度玩特别乐器而加分

你地注意海滩上,真系超多海草兼垃圾,好顶唔顺囖

哈~仲念住可以影到鬼妹子晒木瓜”俾大家睇添!哈

游客要经过一段山洞梯级先可以到达呢一个海滩

大少:行完山洞梯级上来,已经上气唔接下气,老啦老啦

辣辣鸡肉丸粉,OK啦

***BLUE POINT BEACH***
同一样嘅海滩,唔同嘅感受,呢度只能够用一个字形容~正

风景超级正

好大风,吹到头发都“SHU”起来

巴厘岛著名嘅玻璃教堂,超梦幻

***ULUWATU TEMPLE***
因为要尊重他地嘅宗教,凡系穿短裤嘅人都必须绑块长布腰间

又一个靓嘅海滩,唔能够唔讲话他地嘅海滩真系好鬼死正啊

我地宜家所在嘅位置系~山崖边,心惊惊

准备要入场睇KECAK DANCE ING

KECAK DANCE

其实系一段故事,只系。。。我唔明,哈哈哈

日落ING

山崖边嘅猴庙,听亲朋戚友讲话呢度嘅马瑙俾当地嘅人训练来偷野,所以凡系来呢度嘅游客都要特别小心

***SUNSET DINNER AT JIMBARAN***
龙虾卢

另一个必去嘅景点~JIMBARAN,不过。。。用餐前,一定一定要问清楚餐馆嘅人所有嘅收费,以免俾人当“水鱼”来黨

我地嘅海滩烛光晚餐,一路吹海风一路吃晚餐,真系人生一大快事啊

真系有烛光架!哗咔咔咔

大家都好满足囖

RELAX ING

吃饱饱,等司机,返酒店,觉觉猪

No comments: