巴厘岛之梦幻一

 巴厘岛之梦幻一。。。开始
其实。。。呢一次旅游,开始嘅时候,并唔系甘顺顺利利点解。。。事关系,出发前一个星期,报纸不断发布巴厘岛有禽流感淹水等等嘅新闻 而且小猪女我从勿洞游返来之后就一直病一直病短短一个星期就睇左三次医生唉~我真系担心自己会唔会上唔到飞机啊 !好幸运地~I CAN FLY,哈哈哈哈哈~

I BELIEVE I CAN FLY

终于到达目的地。。。巴厘岛,一踏上呢一片土地,天公不作美啊~~~雨一直落一直落,唉~理,宜家最重要系第一时间揾到我地嘅导游载我地一行四人去酒店CHECK IN兼医肚饿啦!
  
THE SURFER BAR

我同大少ORDER嘅食物,整体上卖相同味道都唔错

大少嘅战利品,两件裤,一对鞋,一顶帽,共RP210,000(RM 70左右)

No comments: