学友。经典(吉隆坡站)演唱会

民间传说:一生至少要睇一次张学友嘅演唱会,而且他嘅票可遇不可求,果然名不虚传,的确非睇不可,从有记忆以来,只知道他陪伴着我地长大,演唱会之后先之知道原来他1984年出道,当时候我只系一个1岁嘅BB囡,哈~真系名副其实嘅听住他嘅歌长大

2018年10月5日,他第193场嘅演唱会,无论系震撼人心嘅四面舞台设计或者灯光音响加上57岁学友又唱又跳嘅劲歌热舞都简称完美,简直嗨爆啊!!!现场仲附送爱心纸板同荧光棒,而且荧光棒会跟随住音乐变换颜色,非常壮观,华丽又浪漫

其中印象最深刻嘅莫过于,有一个环节当学友唱:她来听我的演唱会嘅时候,摄像机拍到嘅情侣们必须锡锡,被选中最好嘅一对将得到神秘礼物,几首歌曲之后,荧光幕出现一位公公锡住一位婆婆面猪登嘅素描画像,今晚嘅幸运儿,礼物系一幅装入相框他地锡锡嘅画加上学友亲笔签名,哗~非常有纪念价值嘅礼物

8时至11时,准时开始准时结束,非常难忘嘅一个演唱会,希望多10年20年30年。。。都依然可以听见你犹如行走CD一样嘅歌声



























  • 我与你
  • 非常夏日
  • 今晚要尽情
  • 慢慢
  • 离人
  • 这么近那么远
  • 怎么舍得你
  • 爱火花+忘记他
  • 她来听我的演唱会
  • 我真的受伤了
  • 头发乱了
  • 和你不如初
  • 遥远的他
  • 想和你去吹吹风
  • 野猫之恋
  • 饿狼传说
  • 如果这都不算爱
  • 我醒着做梦
  • 不经不觉
  • 春风秋雨
  • 你的名字我的姓氏
  • 爱是永恒
  • 祝福
Encore
  • 用余生去爱+给朋友+心如刀割+不老的传说+离开以后+一千个伤心的理由+只想一生跟你走+我等到花儿也谢了+分手总要在雨天+吻别+每天爱你多一些+李香兰+Amour+情已逝
  • 如果爱

No comments: