傻强大个仔啦

不知不觉我地嘅傻强已经五个月大,睇返之前我地帮它老人家影嘅相,它真系大左好多好多啊!记得它岩岩来我地屋企嘅时候仲傻下傻下,连见到滴三九唔识七嘅人都唔会话吠两三声来凶一凶人地,仲要好衰唔衰嘅就系它唔吠都已经算,它仲要同人地玩埋一堆甘先俾它渣到啊!(傻强啊~傻强,你甘样我地点放心你帮我地睇住间屋啊)不过,它老人家最近开始有少少进步,事关禽日楼下嘅马来婆带左她嘅两个仔仔来,(我地楼下嘅两间房分别租左俾一个马来婆同一个‘忙加拉’住,一来有照应二来有人帮手分担滴供屋钱吖嘛)而我地嘅傻强就好唔客气甘一咪对住她地吠到唔停,好像想吃左人地甘,搞到个两个‘豆记’吓到哭啊!哗哈哈哈~我好像好衰啊!不过,傻强,我地终于可以将奖门人呢一个重大任务交俾你啦!


傻下傻下嘅傻强(HEMAN)

依家嘅它已经系一个好狠嘅奖门人啦
它每一日嘅粮食,15KG(差唔多吃一个月左右)

傻强每一餐要吃一杯,一日吃三餐
(傻强啊~傻强,你甘大吃,你主人就来要破产啦)

傻强嘅零食

No comments: