老妈子同May May嘅生日

老妈子同MAY MAY~不知不觉你地又大左一岁啦!(老妈子同MAY MAY嘅生日系隔一日)
今日早上我地嘅MAY MAY买左二十五只小MUFFINS仔来请我地吃,话系多谢我地前几日请她吃午餐喔!MAY MAY,唔使甘客气,大家都已经熟到烂咯!而夜晚嘅时候我就梗系同我嘅母亲大人庆祝生日啦~我,大少,父亲大人同母亲大人去左 KAKI CORNER度吃扒!我地四个人一共吃左四份扒,四杯水,一个日本‘八爪鱼’同一个法国‘田螺’差唔多一百块左右喇!
------------------------------MAY MAY生日------------------------------


MAY MAY买来嘅MUFFINS仔


我地嘅MAY MAY

来返一张全体照

--------------------------------老妈子生日--------------------------------


KAKI CORNER

父亲大人同母亲大人
我同大少

No comments: