Nicholas Goh结婚前夕

我地嘅朋友堆又多一名已婚人士,灯灯灯灯~他就系我地嘅NICHOLAS GOH先生喇!恭喜恭喜~恭喜我地嘅主人翁终于从此俾困,所以我地呢一班‘猪’朋狗友就响他嘅结婚前夕走左去他嘅屋企闹一闹喇!

新郎新娘车

左起系我地嘅主人翁~NICHOLAS GOH,NIXON,JUSTINE

大少:帮我放晒滴股票去。。。
DESMOND:(我要唔要都买埋一份叻)


沙梨妹与我


沙梨妹与‘呕吐生’


女子组,左起系JUSTINE,我,RACHEAL,沙梨妹与GOEY

男子组,左起系ANTHONY,‘呕吐生’,KENTSON同他嘅老婆大人


男子组,左起系ANDY,NIXON,DESMOND,MOKAI昌同大少


我同大少


KENTSON同他嘅老婆大人

岩岩结婚嘅夫妇档RACHEAL同ANTHONY


准备结婚嘅情侣档GOEY同DESMOND


唉~唔知几时先打算结婚嘅情侣档NIXON同JUSTINE

-----------------------------------浪漫篇-----------------------------------

大家正在好开心甘欣赏我地主人翁嘅浪漫结婚照

响呢一个时候就有一对俾结婚照所感染,好SWEET喔!大家系唔系好好奇他地系边一个叻(请睇以下嘅照片可能你地就会知道他地系边一个,前题系你地必须系认识他地喇)
他地系。。。同。。。

3 comments:

Unknown said...

恭喜恭喜~~~

单眼皮男生 said...

雖然我不會講廣東話, 但我還是很用心讀完了~
你好啊我是單眼皮男孩

pauline_5092 said...

多谢单眼皮男生嘅捧场喔~