台湾(台北 - 台中)Day 2

Starbucks
我啊~一直都系咖啡绝缘体,但系大少就超级爱,晨早喽喽酒店没Check Out,他就Order我去买一杯热辣辣嘅精神食粮俾他提神,而我就顺便去体验一下台湾同大马嘅Starbucks有咩唔一样,哈~好像大乡里





捷运(大桥头 - 台北车站)

高铁(台北 - 台中)



登登登登~我地嘅司机兼导游。。。超级爱讲烂笑话,好可爱嘅阿宝哥  

阿宝哥嘅“宝马”TBJ-333

胜兴车站
冇火车嘅火车站,突然间,发生一段小插曲,有一班小妹妹随住伤残人士唱“小苹果”跳舞,气氛马上热起来,令人愉快
















龙腾断桥
 1935年同1999年经历左两次地震后,造成断桥而遗留落来嘅景点





中社观光花市
 三月系台湾盛开最多花嘅季节,我地当然要去一去花市赏花,感受一下被一片花海包围嘅感觉



















梧栖渔港
一个吃新鲜海鲜嘅好地方,不过。。。内边海鲜餐馆嘅店员都太热情,好像丧尸见到人嘅感觉,所以我地。。。好惊,哈哈哈哈哈~最后,我地好像逃命咁逃离现场去出边吃街边小吃











高美湿地
 见到一个又一个嘅风车,嗯~好怀念荷兰嘅风车镇,原来静静地坐响桥边吹住风睇日落嘅感觉系咁舒服










逢甲夜市
 台中Pasar Malam,哈~绝对系我呢一个吃货嘅美食天堂
推荐:鸡腿捲同红豆豆花















台中逢甲inn
 台币1200,靠近逢甲夜市,房间内边可以煲热水,Wifi超级强










No comments: