台湾(台北)Day 6

早餐
早晨啊~今日又系一个湿嗒嗒嘅一日,波鞋内边简直灾情严重,水灾中,唔买一对拖鞋央下都唔得咯!不过,开始行程兼买拖鞋前,当然要医饱自己嘅猪囡肚先咯!





辛玄光復楼
内边感觉上好像我地大马嘅中国城,只系搬兜搬左去台湾咁解






龙凤谷
嗯~第一个感觉,好臭好臭好臭,唔明白如果人真系响呢度泡温泉,咁臭点顶啊






小油坑
同龙凤谷同一个味道,只系呢度俾龙凤谷多左一份朦胧美



竹子湖
海芋花海,嗯~一个字。。。赞




金包里老街
呢度有一间吃鸭嘅店铺,超级正,一定要试一试,,不过,因为呢一间店铺系实行自助式嘅,如果你念住等人服侍,帮你点餐,送菜,埋单嘅话,咁请你另请高明,因为你可能等到天昏地暗都唔会有人睬你,不过,所谓嘅自助式,系手快有,手慢就等吃西北风嘅模式,而且吃客好恐怖,好彩有阿宝哥响,帮我闹d打我尖抢我菜嘅人,好感动








野柳地质公园
台湾嘅主要景点之一嘅女王头,经过年月日嘅风吹雨打,皇冠冇左,变成女人头,唉~可能多五年十年就会化为乌有,可悲啊




















石门婚纱广场
今日系我地包车嘅最后一日,老老实实,真系有少少唔舍得,阿宝哥,我地会再来台湾搵你架!不过,唔知道几时啦!哈哈哈




淡水渔人码头
虽然雨一直落一直落一直落,不过,冇理,照玩








士林夜市
之前听朋友讲话呢度好多野行,果然闻名不如见面,见面不如闻名
















No comments: