台湾(台中 - 台北)Day 5

优胜美地
早上享受左一轮香喷喷嘅泡汤浴,房间电话响起,柜台先生讲话早餐已经放左响停车场嘅台仔上,哈~果然系一个高密度嘅偷情“性”地啊!赞






新社庄园
台中最后一个景点,嗯~风景几靓,不过好像冇咩野行,好无聊





















一家亲食馆
又系一间吃道地野嘅食馆,阿宝哥介绍,平靓正,羊肉炒饭超正











阴阳海
一到达台北就落雨,唉~又冷又冻,闲左


黄金瀑布
阿宝哥讲话每一位导游带游客来呢度都会介绍黄金瀑布,但系他就一定会叫游客睇一个少数人知道嘅自然景象,山顶上嘅山好像一只瞓住嘅猩猩,你睇到吗





九份老街
我好喜欢宫崎骏嘅电影,所以它另我念起千与千寻,嘻~不过,来呢度一定要吃鱼丸伯仔,超正,如果时间允许,去昇平戏院睇返一场老电影应该都几唔错架


















十分天灯
因为“雨下一整晚”,所以我地要放天灯,我并冇抱几大期望,点不知道,店员讲话冇问题,靓,放天灯许愿,希望灵灵胜胜,发啊





西门町
天啊天,你到底要唔要停雨架!!!地湿路滑,真系好影响心情架!!!唉~都系返酒店“搞搞猪”,明天。。。再见






台北梦屋
第一次住酒店唔晒开冷气,都。。。好。。。鬼。。。死。。。冻。。。冷得我腾腾震啊!15度,边个讲话台湾好热架!摆明点我啦





No comments: