台湾(台中)Day 3

美又美早餐店
台湾必吃嘅早餐店,哈~“蔥抓饼”好像我地大马嘅Roti Canai咁,不过,的而且确几正下啦








彩虹眷村
本人几喜欢呢一个地方,一个充满色彩嘅小小村庄,仲有一位戴住Iron Man面具又弹吉他又唱歌仔嘅街头表演者,响他身上见到满满嘅梦想,希望大家就算发生几唔愉快嘅事情,都唔好忘记要保持正能量,笑住面对,加油加油加油
 

















宝岛时代村
当我地出发去穿梭台湾嘅百年时光隧道之前,售票小姐俾左一张“盖章处”小地图我地,只要搵内边嘅十七个景点出来,再印一印章,蓄满后就可以换一个小礼物,呢一个小游戏几特别,我玩得好开心,哈






























































































 十三目仔窯
阿宝哥知道我地中意影相,所以一经过咩特别嘅地方,都会俾我地落一落车影一两张相都甘愿
 



集集火车站
呢一个地方特别咯!大少攞自拍神器夹住嘅手机影相,点不知道自拍神器嘅夹架突然断左,大少手机啪一声落地,镜爆左O口O







武昌宫
九二一地震后依然保留至今嘅庙宇,阿宝哥讲话当时候庙宇虽然毁坏严重,但系内边嘅神像竟然奇迹地完好无缺,真神奇
 


水里真梅
我发觉喔!台湾好像特别多火车站,十个景点里面必定有一个系火车站














纸教堂
匆匆来匆匆走,因为。。。赶时间,赶住返观星园吃火镬啊
 



观星园
清境最高嘅山庄,海拔2106公尺,今晚。。。落雨+7度+Check In时遇到地震,呢一个Taiwan Trip真系刺激
 










No comments: