台湾(台中)Day 4

观星园
呢一间民宿确系唔错,夜晚包打边炉,早晨包特色面包,山庄主人仲养左一只好可爱嘅雪狗狗。。。早晨五点钟,我同大少就嘘左出去念住睇日出,但系,等下等下就等到六点钟,日出就见唔到,反而走左好多只猫猫出来,有一只仲跳左上我地嘅大腿度,哈~吃早餐嘅时候,见到。。。王大哥,我地原本嘅导游,虽然因为时间巧遇其他游客,导致王大哥未能够接待我地,但系,王大哥依然细心地为我地安排左好可爱嘅阿宝哥,仲送左份手工皂俾我地作为手信,超感动,希望下一次再来台湾嘅时候,可以再同王大哥,阿宝哥聚一聚












清境农场~青青草原
本来以为可以观赏到绵羊脱衣秀,点不知道由于我地去嘅时间系平日,绵羊脱衣秀要假日先可以欣赏得到,所以只能够去睇马术秀,不过,草原上依然可以睇到许多绵羊仔行来行去,而且马术秀的而且确好精彩




























清境农场~小瑞士花园
又系一个充满花嘅地方,不过呢度最特别之处系一张入门票可以分开两次入,但系,我地嘅时间有少少赶,如果唔系,真系好想夜晚来呢度睇一睇,应该几靓架

























老英格兰
哗~城堡啊!我可唔可以搬入去住返一晚啊






台湾地理中心
阿宝哥好细心咁同我地讲呢一个地方嘅历史,但系,我左耳入右耳出,真系有少少对唔住阿宝哥



李仔哥爌肉饭
平靓正,必吃喔








埔里酒厂
台湾同大马嘅绍兴酒不同之处系,台湾系饮嘅,大马系煮嘅











18度C巧克力工房
呢度几间铺头都系他地嘅连锁店,虽然朱古力系我嘅至爱,但系买返来惊溶,所以,算啦





南投溪头妖怪村
唔知道系因为平日定系已经入夜嘅关系,人烟好少,莫非真系有妖怪出没






























高山茶
经过大师傅讲解之后,原来,要分辨一种好嘅茶叶真系唔容易


优胜美地
去一中街商圈买左一堆小食返汽车旅馆慢慢叹,再享受一下偷情嘅感觉,哈~羞羞喔





















No comments: