如有雷同,纯属巧合

有时候真系好唔明白滴人点解可以唔理人死活,莫非人真系可以做得到你死你贱嘅地步,唔理你同个一个人系咩野关系都好,人仲系唔够见到人地有困难,而自己就视而不见听而不闻挂!有时候会觉得依家滴人好自私自利,就算他/她明知你需要帮手,他/她都可以诈傻扮蒙当睇你唔到架!算算算~你唔帮手都已经算,你仲要衰到响一二边加盐加醋加多一脚惊你唔死甘之贱吖嘛!HELLO,请容许我讲一句:大哥大姐~你唔帮手都唔好推人去死啦~我都系我老妈子十月怀胎生架~莫非你条命系皇帝命,我条命系乞丐命咩!有时候真系好讨厌呢一种人,有咩野冬瓜豆腐他/她就走第一,第二样野又唔见他/她甘快,我真系真系岂有此理啊!


以上嘅所有野如有雷同,纯属巧合,请如果边一位觉得自己好像我依家所讲嘅呢一个人,我只能够同你讲:唔好‘叻吾切’自己走去对号入座囖!

No comments: