~小鸡鸡的求诊记~

话说有一个男人发现自己嘅小鸡鸡同普通人唔一样,事关普通人嘅小鸡鸡系直嘅,而他嘅小鸡鸡就好像滴螺丝甘系螺旋状架!于是他就好紧张甘去左诊所向医生求诊,而个一位医生就好仔细甘研究同观察左呢一个男人嘅小鸡鸡好耐好耐,然后就同呢一个男人讲左以下呢一段说话~

医生:哗~先生,你呢一种病例真系好鬼死特别喔!我从医左十几丫年都可以话系咩野大小病例都已经见怪不怪,就连再世华佗都要行埋一二边,但系你呢一种病例真系可以话系前无古人后无来者,我可能要做一个比较深入滴嘅检查先可以俾你一个真正嘅病因喔!


而呢一个男人听完呢一段说话之后就突然间好想尿尿,就拿拿声走左入男厕!甘岩得甘Q男厕内边有另外一个男人响他旁边尿尿,他发现呢一个男人尿尿完之后有抖左几下,所以他就有样学样甘又一样抖左几下叻!就响呢一个时候奇怪嘅事情发生左。。。呢一个男人嘅小鸡鸡竟然由螺旋状变返直嘅,于是他就又惊讶又高兴甘走返去同岩岩个一位医生讲呢一个好消息~

男人:医生医生,我嘅小鸡鸡终于变返直嘅,真系真系太好啦!

医生:你岩岩做左滴咩来啊!无理由会无端端变返直,真系真系好奇怪喔!

男人:我岩岩去男厕嘅时候,我睇到我旁边嘅男人尿尿完之后抖左几下,我咪有样学样学他一样都抖左几下,然后我嘅小鸡鸡就变返直啦!

医生:丫~甘你以前尿尿完都无抖几下架咩~甘你以前系点做架?(医生越念越觉得唔多对路,心念点解呢一条友甘奇怪架)

男人:。。。我以前都系将它扭干架。。。

医生:。。。。。。。。。。(晕)

No comments: