天黑黑嘅心情

最近嘅天气日日都好反复,唔系天黑黑就系响个度不停落雨,每一日都好大起大落,好像我依家嘅心情一样,我自问自己系一个天跌落来当披盖嘅人,就算发生咩野唔开心嘅事,只要身边有一件系开心嘅事,我就已经觉得自己系世上最幸福嘅人,呢一样系我一直认为同深信咯!一直到一个又一个嘅亲人离开自己身边嘅时候,我开始明白有好多野系自己唔可以控制同留住!以前成日都听滴人讲话两个人要走埋一起系好需要缘分同唔容易,要做一家人就更加要用一生一世嘅福气先可以换返来,而一生一世嘅福气可能只能够换得到六十个,四十个或者二十个年头来同你身边嘅他过一个你永远都觉得唔够嘅一生,一个开开心心嘅生活可能系好简单,但亦可能系好多人一世都无办法得到咯生活,一个你可遇不可求嘅生活!记得有一次我驾车返屋企嘅时候,无意中俾我睇到有一对公公婆婆拖住手上楼梯,可能你会觉得好平常,但系对于我来讲真系觉得他地好幸福,试问又有几多个伴侣可以甘样过一生!

2 comments:

s@LLy GoH said...

"记得有一次我驾车返屋企嘅时候,无意中俾我睇到有一对公公婆婆拖住手上楼梯,可能你会觉得好平常,但系对于我来讲真系觉得他地好幸福,试问又有几多个伴侣可以甘样过一生!"
这个好。。。 讲的好。。。 我同意。。。

Chloe Ooi said...

亲人或爱人的离开不一定都是伤痛的。

也许是难过但也许是解脱。

想念一个人不一定要看到摸到才是实在的。

而是“他”有没有在你心中。

若他存在在你心中,无论多遥远的距离还是相近的。