动物园一日游

可能大家已经忘记左童年嘅快乐时光,所以呢一个假期我地除左去吃自助餐之外,竟然去动物园呢一种地方度揾返我地嘅童年,虽然有少少搞笑,不过呢一个动物园一日游都算几开心架!我之从小学唔知几年级个时候有同屋企人去过一次之外,就好像好耐都无去过呢一个地方啦!虽然我当时候系一个好细嘅细佬,不过隐隐约约间记得好像无甘少动物架喔!依家嘅动物园好像滴动物少左而入门票就贵左好多,一个人仲要RM 15,不过依然见到PEOPLE MOUNTAIN PEOPLE SEA架!(呢一个系‘人山人海’嘅白痴转换法,大少嘅发明)

----------------------------------人物篇----------------------------------

好鬼搞笑嘅组合

两位陈先唔知响度睇滴咩野

好忧郁嘅ANDY
大少好像有少少强颜欢笑喔

唔知咩野动物另到六位男士甘好奇叻

----------------------------------动物篇----------------------------------

你睇我条尾像唔像电线啊
我好唔开心啊!点解都无乸可以明白我嘅心情,莫非要揾一个明白我嘅都甘难咩。。。

你地呢一班粉肠望咩望,没见过牛啊

喂,过来啊!你滴肉好像好好吃甘喔

你地睇下我系唔系好犀利

拉羊上树咪就系我呢一种囖

我地系BATMAN啊

东海龙宫九千岁来啦
我要吃野。。。我要吃野。。。

我都系因为成日等人,所以个颈先会越来越长架

都唔知点解滴人成日都叫我大笨象,我好笨咩~

师父话我系一个练武嘅好材料,你地睇我嘅脚可以甘样放就知道我师父所言非虚啦

我地系小鹿A,B,C,D,E

你地仲意点影就点影,咪吵住我瞓就得啦

我地就系LION KING内边嘅狮子夫妇


你地嘅双峰塔都系我DESIGN架

我呢一个发型系今年嘅最新DESIGN


呢一度个个都叫我罗汉果先生

我呢一个发型比起猩猩大姐仲更加有型啦

我地系呢一度有名嘅游云野鹤

No comments: