公司嘅外来入侵者

禽晚半夜三点钟左右,一个你瞓得最舒服嘅时刻,突然我嘅电话响起一个我好熟悉嘅电话号码(公司ALARM),因为我嘅电话SET左响ALARM个度,如果有咩野事我嘅电话就会第二时间响起,点解讲第二时间叻!事关第一时间响起嘅系我上司,之后系我,我老板娘,我ACCOUNT!果时我心念甘夜公司ALARM响起,咪就系代表我地间公司有外来入侵者囖!咩甘大镬啊!惨~甘我依家系要飞车返公司睇一下到底咩野情况定继续唔理瞓叻!真系真系好矛盾,所以最后我就打电话俾我上司问一问她依家要点样处理啊!而我上司就话已经CALL左我地公司嘅UNCLE同报左警,所以系会有人过去公司个边睇一睇到底系唔系真系有入侵者光临我地间公司!不过讲开就讲啦~好话唔好听我地班女子组同事又唔睇得又唔打得(唔睇得嘅意思并非系个样唔好睇,而系我地嘅样往睇掂睇都唔多像杨紫琼啦)如果真系有入侵者嘅话,莫非我地真系去个度同个入侵者死过咩!所以就算我地真系去公司个度睇嘅话,都真系得个睇字架咋,根本就唔可以做滴咩野啦!一直到一早我返到公司睇先知道真系俾人爆门入去公司偷野,不过好彩我地都唔系俾个入侵者拿左好多野,只系唔见左好多滴3IN1饮品咋!(我怀疑个入侵者都唔知系唔系开茶档架!哈哈哈~)以下照片系我地间公司嘅门口。。。

图(一)

图(二

图(三

1 comment:

Stephanie said...

我就话个入侵者应该吾系开茶档,拒应该系啰D 3合1返去响过年个阵招呼D亲友!