死神来了

睇到呢一张WALLPAPER就知道好睇啦

'THE FINAL DESTINATION' 死神来了第四集你睇左没啊!

上一个礼拜我仲念住想同朋友一起去戏院睇呢一套戏,事关上一个礼拜甘岩系8月31日加无咩野做,好鬼苦闷嘅假期,所以咪念住去捧下场囖!点不知当我上GSC网站念住想买飞嘅时候,竟然睇到唔系个几日上映,吖~果时就念点解会甘架!莫非系我个FRIEND'风莲'搞错左,之后先发觉呢一套戏系改左期啊!(风莲,唔好意思,怪错左你啊~)个时候真系真系好失望,心念住又要等多一个礼拜啦!惨~

记得岩岩睇THE FINAL DESTINATION第一集嘅时候,(第一集至第三集我都有去戏院捧场架)我仲系十几岁嘅读书妹,一转眼就十个年头,你都咪话唔认老啦!唉~真系只能够讲一句时间不留人啊!咳咳咳~老啦老啦!
等下等下终于等到呢一个礼拜嘅来临,我先先仲念住想买3D嘅飞,因为滴甘嘅惊吓片睇3D应该系几好睇下架!点不知当我确定晒所有时间同地点嘅时候,吖~点解六个人睇要成RM 111.00,平时我地睇一套戏只需要RM 12.00 + RM 0.50 (BOOKING FEE),但系依家竟然要RM 13.00 + RM 0.50 (BOOKING FEE)心念甘都已经算了,仲要加咩鬼野SURCHARGE RM 5.00一个人,你地咪仲好去抢!所以经过一轮商议之后,我地一致决定买返NORMAL HALL就算啦!(嘻嘻嘻。。其实最主要嘅因素系钱囖)

所谓万事俱备只欠东风,到底欠左滴咩野叻。。。灯灯灯灯。。。咪就系欠左我地睇戏前嘅晚餐囖!事关我地嘅沙梨妹好像第三期发育甘,几日前就已经好紧张甘问我今日要吃滴咩野,完全无担心过我到底买唔买到她嘅飞,只系响度一咪担心她嘅晚餐点算点算甘,仲之就成日挂住吃~吃~吃~啦!真系真系好鬼笑下!最后决定系响PAVILION ICIBAN BOSHI吃我之爱嘅寿司,除左系我中意吃之外,最主要嘅原因系大少俾钱吖嘛!我在此衷心多谢大少,THANK YOU~哗哈哈哈~

要俾钱嘅大少滴样好难睇

第三期发育嘅沙梨妹

大少俾钱嘅寿司

沙梨妹嘅CHICKEN TERIYAKI

MOKAI昌嘅CHIKEN TERIDON

MOKAI昌学人家玩反拍

我同沙梨妹

已经吃左好多但系依然想再叫野吃嘅沙梨妹

睇大少个样好像好苦而且好像想搵后门走甘嘅样

无人理他,所以自己响个度咬手指

我地四个人一共吃左RM 126.96,有相唯证架

P。S。仲没睇呢一套戏嘅朋友仲唔快滴去戏院捧下场,我个人觉得几好睇下架!

2 comments:

s@LLy GoH said...

第三期发育嘅沙梨妹...
需不需要这样讲我哦。。。
LoL.. =="

pauline_5092 said...

哗哈哈哈~