公司嘅多灾多难日

今日一早返到公司头一个感觉就系好热好热,心念莫非个冷气无左GAS,但系点解公司内边有几架冷气都系一样唔冻,因为如果真系无左GAS嘅话,应该都唔会同一时间一起无褂!等下等下等到差唔多十一点钟左右,我地好犀利嘅ACCOUNT小姐,就头一个发现原来系个冷气嘅KOMPRESSOR俾人偷左,好彩她发现,如果唔系我地依然傻下傻下甘继续吹住滴热气啦!心念我地间公司好像岩岩先俾人入侵无耐,呢一次个大盗真系同我地做节日啦!HARI RAYA前先俾人入公司偷野,HARI RAYA后又俾人响出边偷左四架KOMPRESSOR,只系留返两架俾我地吹,个两架仲要系有一架俾人剪断左个GAS喉,都唔知系唔系同一班人做,公司呢一次真系多灾多难啊!之后落来嘅时间,我同我嘅上司就走完呢一间又走去另一间警察局,因为我地先先去个一间警察局唔属于我地个一区,所以就要劳烦我地走来走去叻!不过我有时候真系好唔明白滴警察点样做野,他地唔系应该要头一时间协助我地班纳税人架咩!唔明白点解一样系警察局,而我地报案就要分区甘来处理。。。!@#¥%

我地个一区嘅警察局

左边三架,右边一架,偷剩中间个两架俾我地吹,呢一次真系吹胀啊

下边呢一架俾人剪断左GAS喉

唯一剩返落来嘅KOMPRESSOR

排排过三架KOMPRESSOR一起俾人偷

No comments: