阿公嘅自杀

岩岩听到一个另我好伤心嘅消息,我阿公(我姑婆嘅老公)吃药加吊颈自杀过左身,(我阿公之前已经自杀过一次,大家睇返我嘅‘我身体比你好,你死得比我早’,个度有写)我老妈子打电话俾我同我讲嘅时候,我真系觉得好愕然,之后就忍吾住哭左出来,虽然我同我嘅阿公吾系周不时见面,大概平均一年之见一次,但系真系觉得好难过,我吾知系因为对于他嘅死觉得难过或者系因为他另我念返起已经离开我嘅阿嬷!事关个时候嘅我会念点解我阿嬷甘辛苦都依然要撑落下,而他竟然将自己送去俾死神,我真系好想好想问他到底知吾知道当你自己选择呢一条死路嘅时候,你屋企人有咩感受,难道你觉得他地吾会伤心难过,点解你要甘自私,将所有野掉低吾理就甘走左去,你到底知吾知道有好多人想将自己最亲嘅人留响身边都吾可以嘅个一种无助心情,莫非你依家真系会觉得开心滴咩!我吾明,吾明点解人可以甘懦弱,难道伯婆嘅离开真系另你觉得人生已经毫无意义,点解你有勇气选择死而无勇气选择好好活落下,莫非呢一个就系你要嘅选择。。。

No comments: