平安夜

迟来嘅上传
2012嘅最新一页
我的平安夜
WISH~~~
MERRY CHRISTMAS 2011
HAPPY NEW YEAR 2012

*****圣诞节前夕(地点:公司)*****
我准备嘅圣诞礼物,给:公司

公司嘅圣诞树,圣诞礼物比树更加吸引人

公司大食会,果然应有尽有,吃到饱

就系呢一位仁兄抽到我准备嘅圣诞礼物,恭喜晒,哗哈哈哈哈哈

我抽到嘅圣诞礼物~~~“猪骨咧”

*****圣诞节前夕(地点:猪家)*****
大少准备嘅圣诞礼物,给:MARIA,哗哈哈哈哈哈~恭喜晒~
(MARIA,我古你应该会晚晚发恶梦)

我准备嘅圣诞礼物,给:ANDY GOH,魔鬼抽到“天使摆设”哈~都唔知好笑定好恼

猪家嘅圣诞树,系唔系好闪勒

猪家大食会~赞助商如下
KFC ,NUGGETS,西瓜,啤酒,龙眼奶(大少 & ME)
烧鸭(ANDY GOH & SALLY GOH)
PIZZA (EUGENE WONG)
SATTY,包装水,HEINEKEN(DANIEL YAP & MARIA)
烧鸡(ANTHONY LOW & RACHEAL CHOOI)
烧鸡翅(KC CHEAH)
零食(DESMOND CHAN & GOEY TAN)

PER PERSON PER PICTURE

交换礼物仪式,恭喜晒甘多位得奖人

搞笑礼物得奖人名单
第一位:EXIN CHOW(大家都爱不释手嘅呱呱叫咯咯鸡)
第二位:ALEX TAN~大少(贴上自家认为好靓仔相嘅相架)
第三位:PAULINE CHAN~小猪女(因为甘岩得甘Q系我地嘅魔鬼头抽到天使摆设,所以都几搞笑下)

No comments: