2021的巨蟹宝宝

呢一个2021认真难忘,基本上由头到尾都处响“关关关”嘅状态,大马嘅确诊人数由我嘅牛一开始由四位数冲上五位数,之后一直居高不下,日日十几二十千,闲,所以今年生日唯有低调地静静地渡过,毕竟呼吸着,仲可以睇见自己嘅亲人健健康康,已经系一种幸福,希望疫情可以快快离开,还我地一个正正常常嘅生活,Stay Home Stay Safe

我家大少嘅生日礼物~Huawei Watch Fit

我家粑粑麻麻嘅生日餐

我家贝贝Ling Yi姐姐嘅生日餐

我家粑粑麻麻嘅生日餐

我家闺蜜阿琪嘅生日礼物~健康水晶

我家大少嘅生日蛋糕

我家大少嘅生日餐

我家大少嘅水果餐
 
我家契妈咪嘅红包
 
我家安人嘅生日礼物~Delfino Pankeki早餐机
***以下专程为大家介绍一下呢一个生日礼物嘅强大,超级无敌好好用***

威化饼

培根芝士鲷鱼烧

鸡胸扒竹炭威化饼

冰淇淋威化饼

巧克力甜甜圈

芝士香肠面包

No comments: