观自在菩萨~九莲观音

希望为即将完成嘅猪窝寻找一尊岩我同大少眼缘嘅【观自在菩萨】,由于大马市面上占70至90巴仙嘅观音菩萨形态都偏向直立或者打坐,但系观自在菩萨一改佛教嘅成规,右腿曲蹲,左脚轻踏荷叶,重心落响左胯,右手轻抬微翘,左手为支撑点,无拘无束,自由自在,其姿态出色地突现左观音流畅嘅线条同优美嘅身段,令人越望见越欢心,所以最后我地决定新居安放观自在菩萨。

决定之后,由于大部分观音菩萨林林总总都系属于打坐形态,而且一唔岩眼缘,二彩色版(个人唔系好喜欢彩色版)所以困难重重,但系经过我地寻寻觅觅左足足三个月嘅时间,终于稍微有少少眉目,以下系比较岩我地眼缘嘅观自在菩萨,你地估下最终我地嘅选择系。。。边一尊?

木雕版~价钱非常昂贵,大概13千左右,但系雕刻上栩栩如生,简称一尊艺术品

陶瓷版~价钱比较和谐,大概2千左右,来自中国福建,需要自己安排运输,由中国至大马,担心包装方面嘅问题,毕竟睇唔到摸唔到,假如收到断手断脚,根本无办法要求卖家赔偿

陶瓷版~价钱非常岩心水,大概1千左右,同样来自中国福建,但系本地有实体店铺,最后。。。我地决定请返屋企,之后我先之发觉呢一尊观自在菩萨大有来头,来自一位刘松青大师嘅手作













P.S.终于了结一样心事,希望往后嘅日子继续顺顺利利,平平安安,身体健康

No comments: