十万火急嘅新加坡丧礼

前几日係我嬤嬤过身满一百日嘅日子,本来我老妈子同我地讲好夜晚放咗工要准时返屋企吃饭,点不知大概晏昼十一点左右,我大少就突然打电话话给我,话他嘅外公过咗身,他要十万火急咁赶落去新加坡,而我都已经算係我大少嘅老婆,所以理所当然就要同他一起去啦!唉,我上个礼拜就已经请咗三日病假,依家又要请假都唔知我事头婆会唔会唔爽,但係唔请又唔得喔!所以个日大概一点左右我就飞车返屋企执野等我大少嘅细佬来载我,咁样都没算赶,最赶係我大少嘅细佬同老妈子本PASSPORT过左期,要临时赶去WANGSA MAJU个度做,真系真系好够力,好彩个度无咩人知道,所以大概一至一个半钟头左右就已经可以拿本PASSPORT走人,甘样搞一搞差吾多成六点先之出发,我地去到新加坡都已经夜晚十二点,隔日一早五六点就要起身去火化场送我大少嘅外公最后一程,之后我地就火烧屁股甘赶返来吉隆坡,事关隔日我地仲要做工!唉,呢一次真系赶死人了!本来大少念住今年新年带我去新加坡探他嘅外公外婆,事关由我地拍拖到注册,大少都没返过新加坡,因为时间上根本就就唔到,仲好衰唔衰大少竟然无打电话给他新加坡个两位老人家听我地已经注册,真係真係好过分咯!依家先来后悔已经太迟,所以话有咩没讲没做好拉拉声行动啦!仲等咩喔!(无意中比我睇到大少外公PASSPORT写嘅生日日期係七月七日,咁咪係牛郎来咯)

左起係大少嘅舅母,大舅父,表妹,小舅父
(嘻嘻,呢一张相係响我大少个度偷返来嘅)

No comments: