晚餐

呢段古子係我一个朋友SEND比我嘅,我个人觉得好有意思,所以想同你地分享下!代表人物係AH LUCK,如有类同纯属巧合!
吃咗晚餐啦?

如果可以,我希望我可以同你吃一次晚餐!

记得上一年嘅时候,AH LUCK心血来潮就留响屋企吃饭,其实个时候AH LUCK只係懒得出门口。差唔多吃晚饭嘅时候,AH LUCK行落楼下厨房睇到他老妈子依然好像平时咁响个度煮饭,呢种情况咁多年都十年如一日无变。。。于是AH LUCK就坐係厅度睇电视等吃饭。过咗一阵老妈子煮好就叫AH LUCK去吃饭,于是AH LUCK添好饭坐响饭台前,念住叫老妈子一起吃,点知老妈子就同AH LUCK讲她要等AH LUCK老豆返来先一起吃,咁AH LUCK咪好像平时咁无理照吃咯!原来次次AH LUCK响屋企吃饭都係自己先吃,而老妈子就一定等埋老豆返来先之吃,咁多年来都係同老妈子晚晚係屋企煮饭嘅情况一样十年日一日无变,而AH LUCK一直都唔知点解!有一次AH LUCK终于忍晤住就问老妈子点解唔先吃,点知老妈子就讲:你老豆每日响出边咁辛苦做工,返到来仲要一个人吃饭,好惨架,而AH LUCK听到老妈子咁讲就无出声吃完滴饭!

过咗一段时间,有一晚十一点左右AH LUCK老妈子突然旧病复发送入急症室(事关古子无讲,所以我都唔知道係咩病),而AH LUCK仲係第二日返到屋企先知道,个日AH LUCK响屋企总係觉得个厨房好空洞,好像少咗点嘢!所以晚餐随便吃咗就飞车去医院睇老妈子,AH LUCK一行入病房,老妈子头一句就问AH LUCK吃咗晚饭没,当AH LUCK讲他已经吃咗嘅时候,老妈子就露出滴安心嘅表情。呢个时候老豆就将AH LUCK叫出去病房,老豆好悲伤咁同AH LUCK讲老妈子嘅病应该好无返,个时候係AH LUCK头一次睇到平时好严肃嘅老豆哭!

又过咗一段时间,AH LUCK嘅老妈子死咗。。。老妈子响医院差唔多临死嘅时候,最后一句说话係同AH LUCK讲:以后无我响你身边煮饭给你吃嘅时候,唔好随便响出边吃,试下自己响屋企煮,仲有唔好比你老豆孤令令一个人,记住陪埋他一起吃!老妈子讲完呢一句说话之后就死咗,而AH LUCK个时真係好后悔点解一直以来都无好好地陪她老人家吃过一餐晚饭!
晚餐
小猪女个人认为只要係同自己嘅屋企人吃,吃咩都无所谓啦!你话係唔係啊!

No comments: