我老妈子嘅杰作

有时真係好佩服我老妈子呢一位裁缝师,我佩服她并非係因为她嘅职业,而係我地屋企无论係窗,沙发,床嘅ACCESSORIES都係由我老妈子一手包办,就算身边有咩亲朋戚友要做衫去DINNER都唔系问题,事关一路来我老妈子都係做开滴晚装,对于我来讲晚装係一样比较复杂嘅嘢来,无番咁上下功夫点得喔!唔讲你唔知,我个三个阿姨(她地加埋我老妈子係管家四朵金花,剩係听个名就已经够杀,你话巴唔巴闭)结婚个时滴新娘衫都係由我老妈子一手包办架!所以。。。如果你即将要步入教堂(则係结婚啦)而你唔多想同婚纱店租你件婚纱,想找人订做你件嫁衣嘅话,不妨来找我老妈子,价钱一定包你满意!(如有兴趣者,请响我嘅留言区或者EMAIL比我你嘅联络方式,我嘅EMAIL ADDRESS係pauline_5092@hotmail.com)以下个三副嘢係我老妈子她老人家嘅杰作!


你一副比较多工,係我老妈子用咗好耐时间一针一针织出来嘅

呢一副係用滴编织毛线织出来嘅地布,只狗咁得意,你又点样舍得踩落去叻


呢一副巴闭咯!就算你有钱都买唔到,係我老妈子用咗她毕生嘅功力用珠片一针一针订出来,我嘅嫁妆来架!

No comments: