辉少嘅入伙酒

禽晚夜係辉少嘅新屋入伙,理所当然就请咗我地班‘猪’朋狗友去贺一贺他,我同大少大概成九点钟左右先之到达他响SRI HARTAMAS嘅独立式,我地以为我地係最迟个两位,点不知原来仲有人迟过我地,剩係得ANDY同CONNIE两个到咗咋!辉少新屋入伙自然就唔少得提供滴酒水给我地饮嘅啦!而饮酒就好自然就有人醉,当然就唔少得我地嘅主人家,唔灌醉他老人家咪好对唔起自己,哗哈哈哈!就因为咁样所以咪出事咯!辉少,你咪怪我,唔係我灌你架,冤有头债有主,你搵阿花啦!(阿花,对唔住啊!我都唔想对你出来架)
我地嘅主人家辉少

个晚嘅醉酒狂徒何生同辉少

左起係搞笑版嘅NIXON,辉少同我嘅大少

依。。。我唔剂

你抢我杯酒,我就爆你樽

娇花

细佬:两位姐姐你地放过我啦

左拥右抱
我同我大少

咪惹我

好惊啊!好惊啊!

来,老公仔,我喂你吃虾(断臂二人组)
醉酒狂徒:饮醉酒强奸无罪(推呢条粉肠出去打)

小猪女奉劝大家就算饮酒都咪好像呢条粉肠咁样口出狂言啊!
-----------------------------------PART II----------------------------------
事关我个老友陈小姐(GOEY)啱啱UPLOAD呢几张相上FACEBOOK度,所以我要依家先之可以比你地欣赏,不过绝对係新鲜滚热辣架!
左起係我嘅老友陈小姐(GOEY),沙梨妹同我


左起係今年09年09月09日注册嘅新郎哥,NIXON,主人家(辉少),醉酒狂徒何生同DESMOND


我同我大少嘅合照(我大少已经开始有少少‘高高地’)

醉咗嘅主人家辉少

No comments: