海盗王~Mokai昌

禽晚我,大少,海盗王~MOKAI昌(海盗王呢一个名系我地禽晚帮他老人家改架)同沙梨四人行一起去睇戏!话返转头点解MOKAI昌会无断断有个名叫海盗王,事关件事情系甘架。。。禽日大概一点钟左右,我收到大少嘅电话讲MOKAI昌叫我地一起去睇戏,而我地又甘岩无咩野做,咪应酬一下他咯!我都唔知他系唔系呢排好得闲,成日三日唔埋两日就叫我地出来陪他饮茶啦睇戏啦!仲要系夜麻麻十二点先叫我地出来,大佬啊~你唔要瞓我地都要瞓架!嘻嘻嘻,可能系他老人家夜麻麻嘅时候自己一个人响屋企觉得寂寞觉得冻卦!(我好像好衰叻)尔~好像开始有少少离题,唔好意思!话说禽晚我地响BERJAYA TIMES SQUARE睇DISTRICT 9,我地嘅MOKAI昌先生讲呢一套戏好好睇,因为系大制作喔!(事关他老人家好LCLY,唔系大制作他系唔睇架),点知道原来真系好睇到不得了,我直头系响入边瞓左加晕晕地!我地一出来嘅感觉就系有滴上贼船嘅感觉,你地念一念滴外星人好像大只嘅小强同人类打来打去嘅戏会有几好睇,大家可想以知咯!大少话滴无搞笑无色情无暴力嘅戏点会好睇架,直头响度浪费我地滴宝贵时间,我地分分钟都系钱来架嘛!(好像好大生意甘,哗哈哈哈)由于种种嘅因素,导致我地觉得他真系好像海盗王!以下系睇戏前我地三个受害者同海盗王嘅照片。。。

呢套戏系唔系真系好睇架,咪点我喔!


海盗王~MOKAI昌:你相信我啦!真系真系好好睇架!就算全世界都唔相信我你都要相信我吖!
大少:喂,你想点啊!
‘海盗王正在向度念屎桥想呃我地上贼船’

请海盗王赐我力量等我可以带他地上贼船,哗哈哈哈。。。


我终于成功呃左他地上贼船,问你地仲敢唔敢睇小我


咪以为你地可以用美色引诱到我放过你地一马,我心目中只有她一个人。。。加菲猫,你是最好的你知道吗


我呢一个海盗王系唔系好靓仔叻!隔离呢一位系我岩岩呃上贼船嘅受害者。。。沙梨

No comments: