Jasmine Yoga

之前响我婶婶嘅介绍下搵到呢一间JASMINE YOGA,话返转头点解我会对呢一间JASMINE YOGA有兴趣叻!事关得一个字‘平’,他地嘅价钱只需要RM 60一个月,仲要系日日去都无问题甘先VERY GOOD吖嘛!(哗哈哈哈,好像好孤寒甘)所以个时候就周不时去学,差唔多一个礼拜至少三日啦!(我系个一种三分钟热度加无咩耐性嘅人)所以就开始由一个礼拜三日到一个礼拜一日,之后就直头偷懒无去学啦!哗哈哈哈,我自己都觉得好对唔住呢一位教我嘅导师JASMINE,她系JASMINE YOGA嘅主要导师加事头婆身份,而且她仲好有耐性甘教我地,所以你地就唔需要担心话甘平嘅YOGA CLASS会唔会好差之类嘅问题啦!(因为我去个度学之前都有担心过呢一个问题)不过我唔讲你地可能唔知,之前我听我个三朵金花阿姨讲女人最好就系去学 YOGA,事关女人一生完BIBI之后就好容易生子宫颈癌,而YOGA就可以预防呢一种病症,可以话系百利而无一害架!以下系我导师嘅照片同 JASMINE YOGA嘅地址电话,有咩问题可以打电话去个度问一问架!

呢一位就系JASMINE CHAN

呢一个动作我都仲没做得到吖

Jasmine Yoga
B3-12, Level 3, Block B, Plaza Dwitasik, Jalan 5/106 Bandar Sri Permaisuri 56000 KL.
Tel: 012-281 3616 / 03-9171 1616

No comments: