大少屋企嘅傻强。。。HEMAN

前日我去大少嘅屋企拿‘盐焗鸡’(大少搭他细佬响怡保买返来孝敬我屋企个两老嘅),我一入门口就真係俾只‘傻强’吓死!(傻强係大少同他细佬买返来叫‘HEMAN’嘅狗,因为我个人觉得它傻下傻下,好像无间道内边嘅傻强咁,所以自己就私底下叫它做傻强啦)我点解会无断断俾它老人家吓死叻,事关我一入门口就见到屋企好像俾贼入屋咁六个大福相,原来它竟然自己撞下撞下撞开个笼走咗出来咬烂屋企滴野,仲响楼梯度O屎O廖添,真係俾它玩死了~过咗无耐大少嘅细佬返到来一睇到咁嘅样就二话不说拿起藤条煮一餐‘藤条焖猪肉’俾它吃,等它试下自己响屋企开PARTY会有咩后果,而我响一边睇到它都觉得好疼好疼,傻强,下一次咪再乱来啦!以下呢几张相係大少嘅细佬影返来,顺便俾大家睇一睇傻强係唔係好像我讲咁傻下傻下,嘻嘻嘻。。。

‘我主人响度帮我打扫滴屎廖,所以我就要乖乖坐响沙发度等咯’
‘我嘅POST屎係唔係睇到我好靓仔叻'

‘我係THE DOG,你话巴唔巴闭’

望咩望,信唔信我咬你呃啦’

No comments: