H1N1惊云

上个拜六开始就已经唔多舒服,成个礼拜都响度发烧好咗发烧,睇咗两个医生都唔好,咪快快去验血睇下係唔係蚊症咯!事关我都算係一个高风险者,原因係我已经中过两轮蚊症,所以蚊响我心目中都几举足轻重加!(係又惊又怕,好惊又要入医院吊水)不过係都无咁惊,因为如果係蚊症我都知道应该点样对付它,点知又唔係先之惊啊!心念唔通係H1N1,仲好衰唔衰去睇医生嘅时候留意到贴响墙壁滴纸子写有关H1N1嘅病症,唔睇都无咁惊,睇咗之后就心都实埋,点解同我滴病症一模一样嘅!(发烧,伤风,咳,全身痛,不过一般嘅病症都会有呢几种嘅)心念唔通咁啱俾我中咗头奖,呢一铺唔係咁大镬呱!惨啦!好彩我响屋企休息咗三日无返工嘅呢段日子,我嘅病情有少少好转,虽然依家都仲有头晕晕嘅感觉,不过庆幸嘅係已经退咗烧咯!

No comments: