古天乐

大内密探灵灵狗

古天乐最近拍咗一套电影叫‘大内密探灵灵狗’,唔知你地睇咗没呢?我本来念住上个礼拜六头一时间去戏院睇,但係咁啱得咁Q个日係辉少嘅新屋入伙,所以我都仲没去睇啊!我仲记得古天乐啱啱出道个时真係好像滴小白面,差唔多响十年前左右先之将自己晒到好像块炭咁,点知滴观众又受他呢一个样喔!唔知係唔係电影公司有意思想棒红他,所以近呢几年有好多大制作嘅电影大多数都有他分,例如宝贝计划,导火线,门徒,铁三角,保持通话,一个好爸爸,家有喜事2009,窃听风云。。。等等,呢几套都係一滴好好睇嘅电影,而且我个人认为他滴戏真係越来越好,简直係无得顶,尤其是係个套啱啱响戏院上映嘅窃听风云,所以你地一定一定要去捧下场啦!不过话是话,唔讲你无知原来他係响1993年入香港无线电视台(香港无线电视台就係我地成日讲嘅TVB)做全职加有一张卖身契嘅艺员,而且个一年他先二十三岁(咁讲他依家咪係三十九岁嘅UNCLE咯!哗哈哈~~~)他响个时候开始就陆陆续续拍一滴电视同电影,由一个黄毛小子变成今时今日嘅大红人,而且仲係2007年2月11日呢一日有自己嘅个人蜡像响上海嘅杜莎夫人蜡像馆内边,你话巴唔巴闭叻!好,依家就比大家欣赏一下我响YOUTUBE下载落来嘅花絮,古天乐2001年作品‘绝世好BRA’嘅其中一PART,我都依家再返睇依然觉得好搞笑咯!好,我地来准备去片。。。
刘青云古天乐男人戴BRA

No comments: